الجمعة، نوفمبر ٢٤، ٢٠٠٦

امبراطورة الغناء



الله الله الله

مش هاقول غير الله

الله يخليكي يا وينكي

الله يخليك يا محمد البرلسي (الجحيم هو الحقيقة )

الله يخليك يا باشمهندس محمد الصاوي

الله يخليك يا كل موظف في ساقية الصاوي

الله يخليكي يا سلمى يامتمكنة (على راي عمرو)

الله يخليكي يافيروز ياللي كان عيد ميلادك 23/11

بجد امسية غنائية مالهاش حل واصحاب جمال واغاني مش ممكن يكفي اني اقول لكم ان انا اخدت اكتر من اربع حبيات داينترا لوقف الازمة القلبية من كتر الانبساط والفرح بهذا الجو الرائع شكرا ليكي يا ونكوك على انك عزمتينا على حسابنا هههههه وشكرا لك يا محمد انك شاركتني السهرة بعد الحفلة

شكرا لك ياسلمى على صوتك الحلو واغانيك الرائعه ولو اني عاوز اعرف اسم الاغنية اللي اخر كلمة فيها كلمة ياريت ما بتعمر بيت

واللي ما حضرش الحدث الفني ده فعلا فاته الكتير والكتير من الاستمتاع

هناك ٣١ تعليقًا:

albida يقول...

لا بقى.. أنا متغاظة ومفروسة جدا... بجد كان نفسى أكون معاكم وأقابل حضرتك و وينكى و جحيم
:( :(

أنا زعلانة اووووووووى... هأروح بقى أشوفلى مخدة أعض فيها
:(

المهم أنكم اتبسطم
:)

manal

ياسر شمس الدين يقول...

يا ياحاج مزجانجى اتبسط وهيص
بس يا ريتك قولتلى قبل كده عشان اجى انا لسه شايف الكومنت بتاعتك دلوقتى وحرتك بتقولى تعاللنا انا كنت هاجى لانى كنت عايز انزل القاهره وكانت هتبقى فرصه يا حاج اتعرف على عدول الجميل

Adel يقول...

albida
منولة العسل انا عارف انك هاتتفرسي بس اعملكم ابه احنا بنرتب من كام يوم ؟؟؟؟؟؟


بس اللي صدقوا اتنين بس والنهارده احنا كمان رايحين قاعة المؤتمرات على الساعة 5 انا وجحيم وان شاء الله وئام ولمياء لان ونكوكة بكرة هاتمتحن فمش جاية ياريت ندعي لها بالتوفيق ولو حد عاوز يجي يتصل بي 0107998322 او 0124642885
ونربط مع بعض بامر الله لان النهارده هايغني فريق نغم مصري والمبدع الرايق قوي شربيني
مستني اللي يجي ولما ارجع هاغيظك هههههههههههه

Adel يقول...

yasser shams aldien
يا عم ياسر ولا يهمك لو تعرف تيجي النهارده خير ولو ما عرفتش يبقى بينا الوهات وبرضه مستنيك انما انت هاتيجي منين مصيبة لا تكون اريفجي انت كمان زي محمد ههههههههههههه

كلبوزة لكن سمباتيك يقول...

الله يا ريتني كنت معاكم
ان شاء الله لما انزل في الصيف نعمل ميتنج تاني
الحمد لله انكم مبسوطين
و يا رب نتجمع دايما علي الود و الاخوة و السعادة
بحبكم

الأغاني للرأفتاني يقول...

ماشى يا مزاج
انا قلت للجحيم انى هاحاول اتصل بيكم علشان اسمع اى حاجه عربى..بس انتو كلكم امبارح كنت قافلين التليفونات..
يارب تكونو اخدت صور ولا اى منظر..
لما اجى مصر ابقى وادينى الساقيه دى يا مزاج

ام العيال يقول...

خيااااااااااانه










طب اتبسطو
يا عم يا عم

albida يقول...

ايه النمر دى كلها.. هو حضرتك شغال فى المسابقات بتاعت 0900 ولا ايه؟
:)

ماشى أنا قاعدة مستنية أهو علشان تيجوا تغيظونى... أعض فى ايه بقى دلوقتى؟ أنا كلت كل مخدات البيت خلاص
:(

manal

No Fear يقول...

السلام عليكم
أنا للعلم كنت هناك و شفتك أنت و ووينكي و واحد تاني
بس طبعا معرفش ليه محبيتش أتكلم معكم
بحس إني غريب و رخم قوي في المواقف دي
كانت بجد حفلة جميلة قوي
و ياريت لو هتعملوا حاجة تاني زي بتاعت أمبارح ده لو أتقابلتوا فعلا ياريت تقوليلي علشان أنا دخلت هنا النهاردة بس
شكرا

انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء يقول...

ههههههههههههههه
اهلا يا خويا
مش عا وز اقلك على اللى حصلى فى قا عة المؤ تمر ات
بهد له
يا ما ن
منك لله

Yasmine Adel Fouad يقول...

مبروك ياعم الانبساط
انا شوفت سلمى يوميها و سألتها على سى دى للحفلة فقالتلى اسم السايت اللى عليه الاغانى
يللا تتعوض المرة الجاية

Yasmine Adel Fouad يقول...

هى قالت هتقول السايت تانى فى الحفلة قالته ؟

اصل انا مش فاكراها
هو portsaidonline or portsaid.online

ياريت لو تعرف غششنى

غير معرف يقول...

الله يلعن الإمتحانات اللي بتمنعني من حضور الحاجات الحلوة دي ( قولوا آمين )
آاااااااااااااامين

يللا مبروك ع الإنبساط
و كل سنة و إنت طيبة يا فيروز

تمر حنه يقول...

حقيقى كان نفسى أكون معاكم يا عدول
وحشتنى
جدا جدا
انبسط و اتهنى - ده بيبسطنى أنا كمان
لو فيه حاجة كده تانى ابعتلى و باذن الله هنيجى
كنت محتاجه ليلة زى دى يا عادل
المارلبورو عليا و الداينترا عليك

karakib يقول...

سلمي ... من اول ما شفتها في برنامج شبابيك علي
ريم و فيها شيء بيسحب ... بيشد بياخد بعيد كده و هي بتتكلم ... الأول قلت منطقها فالكلام ... و ده حقيقي فعلا بعدين قلت يمكن علشان باحب شكل البنات ده و برضه كان حقيقي و اذ بي افوجيء في احدي الحلقات القديمه ان صوتها ساحر ... البنت دي فعلا اكثر من رائعه ... مثقفه و محترمه البلد محتاجه نوعيه الشباب دي تكتر اوي يا جماعه اما عن ساقيه الصاوي فلن اتحدث لأني مهما تحدثت فلن اوفي هذا المكان الذي ادين له بالكثير و الكثير من حقه علي ... احدي البقع الخضراء في مصر ... مكان يصلح به البناء بالفعل .. مزاجنجي ... انت صاحب مزاج صحيح
بوست فيه الملكه فيروز و ساقيه الصاوي و الحلوه اوي سلمي ... يبقي بوست انت اللي كاتبه فعلا ...


هاني جورج
انتوك

albida يقول...

خير اللهم اجعله خير

حضرتك فين ده كله؟... اه.. أكيد الناموسة واخدة عقلك, مش كده برضه؟
;)

manal

أُكتب بالرصاص يقول...

ماشي يا عم

ابســــطط

واحنا كمان

افرجها علينا يا رب
ابسطــــها يا باســــط


درووووررب

ناس ليها ساقية الصاوي

وناس ليها

ساقية مكي
والعيالة
والمعلاية
واليولة


معلهش

Adel يقول...

انا حرة
فعلا كانت رائعه والسايت اسمه
http://www.portsaid-online.com/
وعلى فكرة فيه البوستر بتاع الحفلة كمان وياريتنا كنا اتشرفنا بسعادتك المرة الجاية بقى

Adel يقول...

No Fear
انت بتتكلم جد هو انت شفتنا واحرجت عيب عليك
بس ايه رايك فالحفلة ؟
تسلم سلمى

Adel يقول...

كلبوزة لكن سمباتيك
ياباشا نحن في الانتظار بس تعالوا بس تعالوا تعالوا تعالوا على راي على الحجار

Adel يقول...

المهاجر المصرى
والله يا بنيى ما قفلنا ولا حاجة بس انت عارف ان الساقية تحت الكوبري ههههههههههههه
فممكن ما يكونش فيها اشارة احيانا وعموم احنا الاتنين ما كانش معانا كاميرات هاه ايه رايك حلو الجو ده ؟

تعالى بقى

Adel يقول...

ام العيال
خيااااااااانة
اللعنة
اللعنة
اللعنة
اللعكوا
هههههههههههه




اكيد مش انبسطنا لا احنا اتكيفنا بما تحويه من كلمة

Adel يقول...

albida
منولة خبرك ايه ما كانوش جوز موبايلات تقولي لي شغال في المسابقات وبعدين انت يا ماما اكلتي المخدات كلها طيب ما هو فاضل لسه اللحاف عليكي بيه ههههههههههههههه
احنا بقى اللي خدنا الخازوق المحترم يوم الجمعه
اللهم لا شماته ههههههههه

Adel يقول...

الجحيم هو الحقيقه
انت شكلك عيل فقري وربنا مش كاتب لك الانبساط يومين ورا بعض ههههههههههه
انما الاعمال بالنيات ههههههههههههههه

Adel يقول...

مصرى
فيروز بتقولك وانت طيب
اما بخصوص الامتحانات فمعلش خلص بس وممكن تدخل على السايت http://www.portsaid-online.com/ وتاخد اغاني الحفلة وهيص يا عم

Adel يقول...

تمر حنه
تمر مر
والله لو اعرف ان البارلبورو عليكي والداينترا على كنت عزمتك على الاقل الداينترا ب 2.50 والدخان بقى يجي ب8جنيه


الا احبار ابو رحاب ايه منك للي كلت دراع جوزها
هههههههههههههههه

Adel يقول...

karakib
هانون
انت مش مخليني عارف اقول ايه بس انت صح مليون فالمية




اتمنى اشوفك

Adel يقول...

albida
بلاش سوء الظن والله الويندوز وقعت فانتهزت الفرصة ورحت قعدت عند امى كام يوم من غير نت بس
لا ناموسة ولا جاموسة
هههههههههههههه

Adel يقول...

أُكتب بالرصاص
تمورة انت بتقَر
عموما انا خلاص والله ماشي لا هايبقى فيها لا ساقية الصاوي ولا قهوة الحاوي دعةاتك
ههههههههههههههههههه

Yasmine Adel Fouad يقول...

و النبى يا اخويا انا توهت هناك فى اللينك ساعدنى و ادينى لينك على صفحة الحفلة لان اللينك ده مودينى فى حته تانيه خالص

noony يقول...

على فكره يا جماعه سلمى هتغنى تانى فى حفله فى ساقية الصاوى يوم الجمعه الجايه 9 مارس مع فرقة أيامنا الحلوه :)