الأربعاء، نوفمبر ٢٢، ٢٠٠٦

انتظـــــــــــار

ظللت لساعات وساعات اترقب حضورها وقد اطفأت نور بيتي كله الا من ضوء خافت منبعث من مصباح صغير ...

ياله من جو عاطفي يغري أي رجل بان ينفرد باي امرأة وأن يسمعها ارق كلمات الغزل .... ولكن هيهات الفرق كبير

تفقدت نوافذ غرفتي ونوافذ البيت كلها ... نعم اريدها.... انا وهي فقط ...

فرصة زوجتى والاولاد ارسلتهم عند امي ...

الليلة سأنال منها سأنال منها مهما استعصت على ....

لا لا انا متأكد انها لن تقوي الليلة على مقاومتى ... فانا مستعد لها...

نمت جيدا في فترة الظهيرة ... وعندما استيقظت اخذت حمام وكما لم افعل من قبل قمة فالنشاط والهمة ...

ها هي قد اتت وانا مستعد .... معي المضرب لاقتلها لطالما عذبتني وارقت نومي و اقلقت مضجعي ...










نعم كنت انتظر الناموسة لاقتلها ....

هناك ٣٩ تعليقًا:

We2am يقول...

enta bteb3tna leh ya 3am? heyya na2sah? :)

غير معرف يقول...

والله يا دكتور انا لما قريت جه فى دماغى معنى تانى بس لما خلصتها اكتشفت انك مش محتاج كل ده علشان تقتل ناموسة انتا كنت محتاج 2 جنيه تنزل تجيب بيهم مبيد حشرى وتوفر على نفسك كل ده
وشكرا على المجهود

Adel يقول...

ااااااااااااه انا كنت خايف من سوء النية بيعتكم في ايه انا كنت بأوصف الموضوع باندماج بس ههههههههههههههه



تعيشي وتاخدي غيرها هههههههههههههه

Adel يقول...

تفتكر يا صديقي ان اتنين جنيه يخلوني اوصف واتمعن كده وافن


لا انا مش محتاج اني اتكلم عن المبيدات لكن محتاج اتكلم عن الوصف التفصيلي للمبارة
وعموما المرة الجاية هاجيبك معايه ايه رايك واجيب لك اللي في نفسك ولا يهمك





هي يعني جت على علبة مبيد ب 3.75 قرش ههههههههههه

albida يقول...

هههههههههههه
حلوة البعتة دى!! بقى كنت مستنى الناموسة برضه؟... ماشى, ماشى.. هنعديها المرة دى

حضرتك هتقلى على الناموس وقرفه!! ماأنا عارفة... أنا من كتر ما تقرصت منه هفتح جمعية الرفق بالناموس. مش عارفة ليه بيسيبوا البيت كله ويجوا يمصوا دمى أنا... يمكن علشان دمى خفيف؟
:)

عليك ورايد السائل.. بجد تحفة!! الناموس بيخاف لما بيشوفه أساسا
:)

manal

ياسر شمس الدين يقول...

عدول بطل شقاوه ناموسه ايه اللى هتستناها فى الضلمه
وتبعت العيال عند والدتك عشان تموت ناموسه
ال ناموسه ال

عدول يا شقى بقيت رومانسى وبتقول كلام جامد اوى الفتره الاخيره ديه وعايز تقنعنى انك هتسنى ناموسه
ماشى يا عم هتعملى فيها بيرسول انا هصدقك المره ديه لكن المره الجايه لازم اعرف مين الناموسه ديه عشان يمكن اجيب ناموسه صاحبتها ونقتلهم سوا

^ H@fSS@^ يقول...

لا و قال ايه
ان بقلى قلت عليه العوض و منه العوض فيك و شكله اتدهول للمرة التالتة
و في الاخر تبقي ناموسة
فعلا بعتنا جامد جدا يا مزاجوه

معلش انا كنت مقطوعة عن الدنيا و تكنولوجياتها
بس عدم تواصلي مش بخل ولا حاجة لكن للاسف انا في الاخر مدرسة/طالبة فقيرةفي الغربة و يا ريت تنسى سوء الظن معايا و لا ايه؟؟؟؟

Yasmine Adel Fouad يقول...

الله عليك كل الجو الشاعرى ده علشان ناموسة دى امها داعيالها بقى
ايه الدلع ده كله

Adel يقول...

منولة الجميلة بصراحة انا لو من الناموس ما اقربش من دمك ابدا لان الدم الخفيف بيبقى دايت الااذا كان الناموس اللي حداكم عامل رجيم هههههههههههههههه

Adel يقول...

yasser shams aldien
ازيك يا ياسر اتفقنا الناموسة دي مش ليها صاحبة دي ليها عشيرة وانا يا عم معاك اتفقنا خلاص انا على الناموس وانت عليك المشاريب اقصد المبيد بس مش عاوز فضايح عاوزك تثبت لي انك استاذ في اصطياد الناموس ...ما تيجي معانا حفلة الخميس بكرة في ساقية الصاوي مستنيك وعلى فكرة جنب الساقية على الكورنيش في ناموس كتير

Adel يقول...

أنـــا حـــــــــرة
انت لو تعرفي قد ايه الناموس صعب هاتقدري اللي انا باعمله هههههههههههههه

Adel يقول...

حفصفص اختى الحبيبة والقريبة جدا من قلبي اللي في الناحية الشمال من صدري

فعلا انا كنت سيء الظن بيك بس مش لحاجة وحشة والله انا كنت خايف اكون رزعتك بق حمضان من كلامي اللي زي الدبش لغاية رامي ما فهمني وياست الف مليون حمدلله
على السلامة

وياريت بلاش تشريد تاني وايه اللي اتدهول للمرة التالتة يعني لازم تفهمي البشر انهم اتنين وبادور على التالتة وهي رفضت ولا ايه اخرتها معاكي ؟؟؟؟
ربنا يديم محبتنا اللي لوجه الله فقط

اخوكي الصغنون
ايوه لازم الكل يعرف انك جده هههههههههههه

tota يقول...

مزاجو
يا للمصيبة
وماتت الرومانسية على صفحة المضرب
وانتهت بخروج روح المقاتل الجسور

ليفتك بالكائن الوديع بعد كل مراسم الاستعداد

وعجبى

الأغاني للرأفتاني يقول...

تصدق انت راجل مسخره
وانا استاهل ضرب الصرم انى قريت الكلام ده..بأنا قاعد على طراطيف صوابعى. .مستنى اتعلم من المزاج.. وتطلع فى الاخر ناموسه..
ابقى روش فليت يا عم الحاج..

انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء يقول...

الله الله يا حما يه
بقه ده كلام يا راجل دا انا سخنت وطفيت النو ر وقو لت عمى عا دل حيو لعها وحنتعلم منه وطقيت النور وقفلت با ب الاوضه
والاخر تبعنى فى الاخر
هههههههههههههههههههه
تحيا تى

nour يقول...

تحفة:)))))))))
حلوة جدا..هى بعته فعلا على رأى وئام بس بعته مقبولة

ibndafallah يقول...

مزاجو
ايه الحكاية ماانت كنت كويس بلاش تكتب اى كلام ولابد ان تكتب شئى يفيد الناس او قضية يناقشوها والكلام ده لمصلحة المدونين بصفة عامة ارجو الا اكون قد تجاوزت الخطوط الحمراء

Hanytoto12 يقول...

سعيد بدخولي علي المدونة خاصتك
وعاجبني قوي طريقة الوصف إللي خلاص الواحد كان مستني لحظة الهدف المنشود
ـقصد قتل الناموسة طبعا ههههه

Adel يقول...

tota
انت صعبان عليك روح الكائن الضعيف ولا مراسم الاستقبال


سؤال بريء

Adel يقول...

المهاجر المصرى
طراطيف صوابعك ايه بس هو انت داخل تسرق


وبعدين من امتى وانت تستاهل ضرب الصرم ؟؟؟؟

بجد تعليق محتاج لتعليق

Adel يقول...

الجحيم هو الحقيقه
والله عال انت شكلك عاوز الواد عربي يولع فيك حماك منين امال انا مدي الواد عربي كلمة ازاي ؟ بتهرج ؟


وبعدين سخنت ليه انت عندك برد ؟

وبعدين فالكدب نور ايه اللي طفيته وباب اوضة ايه اللي قفلته انت يابني على ما اعرف نايم على رصيف نمرة 5
هههههههههههههههههه

Adel يقول...

nour
اولا اهلا وسهلا بك
ثانيا هي بعته بالنسبة للجو الرائع اللي عندك
انت مالكيش حل وخاصة انك من عشاق المرحوم عفيفي وانا اشكر بابا اللي علمك القراءة وحببك فيها لانها نور العقول يا نور
ههههههههه تحياتي والبعته الجاية (البوست )تكوني معانا برضه ههههههههههههه

Adel يقول...

ahmedsobhy
ابوحميد اولا مرحبا بك على اي وضع انت اخ وعزيز ولا توجد بيننا اي خطوط لا حمراءء ولا صفراء ولا حتى خطوط مشاه ثانيا اعتبر انك بتكلم روحك وبتفكر بصوت عالي لكن ...
انا مش باكتب لاي حد انا باكتب اللي بيجي على مزاجى وبس انت فاهم ان انا مش فاتح جريدة انا بس بابعبر عن ما يجول بخاطري وزي ما انت فاهم نحن جميعا لنا اطوار وانا هنا كنت في طور التهيس لانه لا يستقيم ان تكون دائما في اتجاه واحد لابد من التغيير والتنوع وبرضه شكرا على النصيحة وبجد انت عسل ههههههههههههههه تيجي معاية نموت الناموسة بقى ؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

عمو مزاجوو
التيمه دى من أشهر تيمات الكتابات الساخره
من كتر ما قريتها بقيت أعرف أميزها
م الآخر... كنت متوقعه حاجه زى كده
بس أنا جه ف بالى انها ذبابه مش ناموسه
طلعت أوت دى

فين بقيت المدونات بتاعتك؟؟

Adel يقول...

Hanytoto12
هانون انا اللي اسعد بيك وكمان بمدونتك واسمح لي اشرد لك هنا واقول للناس انك راجل مفن ورقيق المشاعر وصديق حقيقي لاصدقائك تحياتي لك وشكرا على مرورك عندي



ولما اوصل للهدف وهوه طبعا قتل الناموسة هاتكون معايه هههههههههههه

Adel يقول...

وينكى
ونكوك الجميلة انا عارف انها مستهلكة لكن كانت تهيسه كده مع نفسي

انت ان شاء الله فالحفلة النهارده ولا لا ؟


وهناك هاقولك الموضوع كان ايه وليه بالضبط
وبعدين انت بتدوري على مدوناتي ليه كفاية عليكم المزاجنجى واخر بوست قبل ده اعتقد انه كان من القلب

وجع دماغ يقول...

أستغفر الله العظيم....أن بعض الظن أثم
لكن معلش جات سليمة
المهم أيه أخر أخبار الصراع المثير

Adel يقول...

حمادة عظيم جدا انك استغفرت اصل انا على طول كده مظلوم هههههههههههههه



ازيك يا جميل وايه اخر اخبار وجع الدماغ معاك ؟

هراءات منطقية يقول...

حبيت أمسى عالحبة دول

واحشنى يا رااااااااجل

sara يقول...

حرررام عليك الواحد افتكر انها تدوبنة اباحية .. و خلاص هكش و ادخل في هدومي من الكسوف و كده !!!! و في الاخر نموسة!!!!!

غير معرف يقول...

ناموسة
!!!!

ماشي

:)

Adel يقول...

إياكش تولع
دكتورنا العظيم حمد لله على السلامة ازيك كنت فين من زمان وحشتنا والله

Adel يقول...

sara
هاي سارة حمد لله على سلامتك انت جيتي هنا ازاي بقى ؟؟؟؟؟


شكل ريحة المبيد كانت عالية فانت قلتى تخشي تشوفي صح ؟
مدونتك حلوة موت ومنه لله الحرامي

Adel يقول...

Epitaph
اه ورحمة خالي حسن



ناموسة
هههههه

ام العيال يقول...

اما بعته
حرام عليك كنت في الشغل و قريت البوست و هاتك يا ضحك لغايت ما حسيت اني عامله زي الي قام يضحك في عزا الكل قعد يبص عليا
مالها دي ؟؟؟

أُكتب بالرصاص يقول...

ماشي يا عم عادل
بتبعتنا يعني

ربنا يكتر من ناموسك
: )

Nadine Alfred يقول...

اهههههههههههههههههههه يا مرارى يانى
حراااااااااام
ضعطيييييييييييى
ايه يا عم مزاجنجى
عاملنا فيلم هندى عشان خاطر ناموسة؟
طب كنت خليه برص اهو حاجة تملى العين

بس ملعوبة
ماشى يا سيدى
حنسنا ولا يهمك

اتشرفت بمدونتك و اشلوبك شيق
سلام

Egyptos يقول...

أول مرة أشوف البلوجة بتاعتك النهاردة؛ و لأنى شوفت صورتك فى الأول. لما ابتدايت أقرا البوست ده مصدقتش( بعت الولية والعيال لأمها و مش عارف أيه)؛ يا عم بطلوا إستظراف بقى مش لايقة عليكم.. يا وجعى

Siko Sǯfänko يقول...

حلوه تحفه