الثلاثاء، نوفمبر ٠٧، ٢٠٠٦

أبنتي

صورتك في خيالي أبداً

رنين صوتك في أذني أبداً

وقلبي لن ينساك أبداً

وعزائي انك فالجنة أبداً
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هناك ١٥ تعليقًا:

غير معرف يقول...

اسفة جدا، الله يرحمها و ربنا معك

Adel يقول...

الله يخليكي ويرحمنا جميعاً

the emperor يقول...

البقاء لله
================
الامبراطورية المفقودة
عالم مختلف
http://www.lost-empire.blogspot.com/

Adel يقول...

يااميراطور الموضوع مش قصة وفاة يا جماعه انا باكتب احساس بس وشعور ليس الا

انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء يقول...

السلا م عليكم حبيبى واخويه الكبير
فلتصبر ولتحتسب وربنا يعوضك خير بنعومه الجميله والبر نس احمد والبرنسيسه سلمى سلامى الحار للجميع
سلامى الحا ر للقلب الكبير

ROMIL يقول...

المزاجنجي
واحشني يا راجل فينك من زمان مش تبقى تعدي علينا ولو مره
وبما ان الحكايه طلعت مجرد شعور ومش حاله وفاه الحمد لله ولكن جالى احساس وشعور أقولك فيه البقاء لله
ROMIL

Adel يقول...

الجحيم هو الحقيقه
ولو اني مش عاجبني الاسم لكن عادي انا زعلان جدا منك ابعت لي ايميل بكل التفاصيل وربنا يسهل واقدر اتصرف يلعن ابو العيال لابو خلفها

Adel يقول...

ROMIL
شكرا على الزيارة ووعد جايلك جايلك ومعلش خليها عليك

^ H@fSS@^ يقول...

ربنا يرحمها
ربنا يعوضك عنها خير

فاكر لما حكيتلي عليها
اديني افتكرت
عاجبك كده

تحياتي

We2am يقول...

leh kida bas?!! bt3warna kida :(
allah yer7mha w tefdal fakerha 3la6ol

الأميره أوسه يقول...

ربنا يصبر قلبك ويلهمك السلوان
طبعآ أنا عارفه أنك أنسان قوى
وكمان مؤمن ومش محتاج خطب
و مواعظ فقط أحببت أن أشاركك ذكراك
فلنقرأ لها الفاتحه خير من كل كلام الدنيا
سلامى الى زوجتك والكتاكيت الصغار

Adel يقول...

Hafsa
للاسف انت افتكرتي انما انا مش عارف انسى عاجبك انت ؟

Adel يقول...

we2am
اشكرك بس تفتكري ممكن يجي يوم وانسى ؟

صعب قوي ان اي حد فينا ينسى جزء من انقطع صح وافتكري اول مكالمة قلت لك ايه؟

انا كان عندي بنت من سنك بجد انا باحس انها كل بنت قدام عيني فصعب انسى اكيد

Adel يقول...

Aoossa
شكرا لرقة مشاعرك بس يا رب ما تحسي الاحساس ده وبجد ما ينفعش فيه اي كلام فعلا ولا كل خطب الدنيا الحمد لله الذي لا يحمد على مكروه سواه وانا لله وانا له راجعون الحمد لله

تمر حنه يقول...

عادل
بعض المواقف لا تصلح فيها الكلمات
افتقدها مثلك بالرغم انى لا أعرفها و لم أراها
و أبكى على فراقها .. لن أدعى اننى أشعر بما انت فيه و لكن تمر بى مواقف أقل قسوة مع أولادى و يعتصر قلبى
ولكن ,, أليست هذه هى الحقيقة الوحيدة فى الحياة .. سوف نرحل جميعا و لكن فلتحمد الله على هذه الخصوصية حيث ابتلاك بأصعب ابتلاء فى الدنيا
المكافأة غالية جدا .. ستنتظرك على باب الجنة و لن تدخل الى معك يدا بيد
فلتنتظر قليلا .. قليلا جدا و تلتقى
معها هناك ,, حيث لا نصب ولا صخب,,,حيث لا فراق
خالص عزائى