الأربعاء، نوفمبر ٠٨، ٢٠٠٦

أنت

هل من الممكن ان يحدث هذا ؟
كيف انهارت قواي امام نظرة عينيك ؟
كيف انهمرت دموعي بين يديك ؟
كيف فقدت صلفي وكبريائي امامك ؟
كيف شعرت بالحنان في احضانك ؟
كيف شعرت اني يتيم بدونك ؟
كيف شعرت بالسعادة لقدومك ؟
كيف يمكن ان اختصر العالم كله في شخصك ؟
انت ... وأنت فقط

هناك ٣٨ تعليقًا:

انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء يقول...

اه يا عمى العظمه دى اما ل حا رمنه منك ليه من زمان دا انته طلعت مصيبه يا راجل مخبى الموهبه دى ورا النضاره ليه
ههههههه
تحيا تى

Adel يقول...

علشان قرفان من ضعفك

-- يقول...

الحب هو الساحر الوحيد القادر على تعبئة العالم باكمله فى عين من نحب

فان كفاك حبا فقد اكتفيت من الدنيا وان بخل بمشاعره عليك فقد حُرمت الدنيا

مزاجانجى وحساس كمان ..

تحية لمشاعرك الحلوة

ibndafallah يقول...

الحمد لله انك طلعت من المود اللىانت فيه انت كلام جميل ماقدرش اقول حاجة فيه اكيد كتبها للمزة بتاعتك بنتك الصغيرة

الأغاني للرأفتاني يقول...

والله زمان يا مزاجى ايه يا عم الحاج هو في ايه عاش من شافك
انا جاى مصر كمان شهر وجايب لك معاى يجى عشر كراتين مرلبور احمر علشان نشرب لما نتعمى

انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء يقول...

وبعدين بقه
اه يا عم انته بهدلتنى خا لص يا عم ازمه وعدت
هههههههههه
زورنى بقه فى العنو ان الجديد
عا وز اشوف صورتك الجميله عندى اللى كلها تا مل
انا كنت عا مل فيها مخبر سرى انته شردتنى يا را جل
والله لاقول لنعومه تا خد حقى بقه
اهىء اهىء اهىء اهىء

Adel يقول...

زعرورة
ممكن يكون الحب هو الساحر العظيم بس لازم الساحر حد يعلمه لكن الحب هو السحر نفسه اللي بنتعلمه كلنا فللاسف انا اتعلمت متأخر شوية لكن اهو اتعلمت عقبال عندكم يا حبايب وعلى راي اللي قال ياللي اتحرمتم م التعليم الفرصة لسه قدامكم

Adel يقول...

ahmedsobhy
للاسف لم اخرج من المود كلية ولكن انا الان احسن واما الكلام ده فللاسف مش لبنتى انما لانسانة موجودة فالحياة وللعلم عمري ما عرفت اقول له الكلام ده وبما انها مش من عالم التدوين فانا باتكلم براحتى لحسن تعرف وتفتري على ههههههههههههه

Adel يقول...

2 R
يا باشا سامد الله ع الحلامة ومن غير مارلبورو انا اتشرف اني انتظرك في المطار وعادى مش لازم مارلبورو والله انا راضي باللايك سترايك ولا الفايسروي هههه اشطة يا رامى مستنيك لو انا في مصر ولو اني اشك

makhlouf يقول...

أنا هاعيط
من جمال اللى انت كاتبه

ام العيال يقول...

ايه دا كله
ايه ده اسيبك يومين كده ارجع الاقيك بتشعر
بس جميل
وجميل جدا
سلام

غير معرف يقول...

أحيانا الحب لا يحتمل أنا وأنت
وقدلا يحتمل حتى أ،نت فقط
بل يحتمل شخصا واحدا
هو
أنتنا(أنت أنا)1

Adel يقول...

الجحيم هو الحقيقه
يعني ايه ازمة وعدت انت بجد نويت تخلع يا عبيط ؟
اتمسك ياض

Adel يقول...

اشطة يا درش ملعون ابو اللي ماقالش
شغال ابقى خد المصروف من جيبي لو حصلتني يا سيد العاقلين يا عاقل بجد يا واد يا صفصف انت واد عسول وهي لاثورة عقل ولاقلب ولا فشة ولا طحال انما ارهاصات قلب

Adel يقول...

makhlouf
والنبي ما تعيط لاقفل البلؤ ده بالضبة والمفتاح وبعدين يا عم هما شوية شعيرات وخلصنا مش هاعملها تاني هههههههههههههههه

Adel يقول...

ام العيال
تسلمي بس انت فين من يوم ماكتبتي العزا اللي عندك وانا مش شايف لك اي خط طمنينا عليك واكتبي وصهللي

Adel يقول...

أحمد وجع دماغ
بجد انت وجع دماغ تخيل ما عرفتش اعلء في البلؤ بتاعك بس بجد انت كارثة عجبتني جدا ويارب دايما كده في تألؤ انت وانا (انتنا)

ROMIL يقول...

مساء الخير
ايه ياعم ده الكل بيشكر في التدوينه ليه مع اني مش حاسس ان فيها حاجه تشد معلش ده رأيي

على العموم ايه الحلاوة دي يا مزاجنجي ومتصدقش الكلام اللى فات حبيت ارزل شويه
ROMIL

^ H@fSS@^ يقول...

ايه ده؟؟
حتى انت يا بلوتس؟؟
انت كمان حتقلبها شعر
ماشي يا عم
شعر جميل
كلام جميل
مقدرش اقول حاجة عنه

ايه يا سيدي على الحلاوة دي
اكتب اكتب
خلي موزمبيق تنفعك

غير معرف يقول...

عدوووووووول
حمدللة عالسلاااااامة يا جميل
نورت مكانك تانى صدقنى

واية؟
روقاان وجمال ودلال


انا اعرف الاحساس دة
الانصهااار التااام
او الموت الزوؤام

مكانش انصهار تام فى الاخر
يبقا بلاش منه

دة رأيى

حمدللة عالسلامة يا طيب

We2am يقول...

6ab dah she3r b2a w kida :)
7elw dah..mesh a7mad ramy ya3ni..bs kowes :)
w 3la r2y 7afstosha..7lle mozmbeq tenfa3k :)

من القلب يقول...

تصدق فعلا الحب بيبهدل كده
تحس انك مع اللى بتحبه فى منتهى الضعف
و فى نفس الوقت علشانه تبقى فى منتهى القوى
وفعلا العالم كله بيكون هو و بس

كلام جامد و بمزاج :)

ياسر شمس الدين يقول...

ايه يا عم الومانسى وعمال تقول على انا رومانسى نجى ايه جنب الحاجات الجامده ديه ياحاج وحشتنا بجد

وحشنا روقانك

sillymoot يقول...

ايه ياعم المزاج الروقان ده دا انا فكرت ان اخرك بحبك يا ستمونى مهما الناس لامونى والكيمى كيمى كا وسع للكيمياء ياض


رخم ورخمه

Adel يقول...

ROMIL
رزل يا حبيبي ما انت من.... ومش هازعل منك ولو هازعل كنت زعلت من كبيركم اللي علمكم الرزاله ههههههههههههه تسلم لي يا حوصريي

Adel يقول...

Hafsa
مش هاقولك غير وحشاني موت بس

Adel يقول...

شهروزة شهاريزو
هو مش موضوع انصهار ولا غيره انما شوية احاسيس كانت كابسة على مراوحي قلت انفس عن نفسي لحسن نفسي انقطع خلقة تاخديلك نفس ؟

Adel يقول...

we2am
يا رب تكوني فهمتى حاجة ده لا شعر ولا دقن وبعدبن انا فين ورامي فين حرام عليكي بس يكونش من ساعة ما كلمتيني والالهام حط على نافوخي ؟ههههههههههههه

Adel يقول...

NoloveNolife
يا اختشي ده مش حب زي ما انتم فاهمين ولا عشق زي ما انتم عارفين لكن دي حاجة جديدة على الدنيا كلها حاجة خاصة بي وبيها وشكرا لزيارتك وانا زرتك ولاقيتك قايلة كلام يقطع القلب

Adel يقول...

yasser shams aldien
يا باشا دول زي ما قلت شوية مشاعير لا رومانسي ولا يحزنون بس انت برضه الباشا الكبير

Adel يقول...

sillymoot
ازيكم وازي الرخامة على حسكم ممكن نتراخم على بعض ولا اقولكم بلاش هاتقولوا لي ليه هاقولكم رخامة في حاجة ؟؟؟؟

ام العيال يقول...

دخلت ابص ما لقتش حاجه جديده قلت امسي
و سلام يا مزاجو
شكله مش رايق اليومين دول
تشرب شاي ؟

انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء يقول...

يااااااااااه دنيا
فينك يا راجل كل مدخل مفيش جديد والنبى يا عمى متحرمنا ش منك
عشا ن ربنا يحبك اكتب بقه بوست جديد
تحيا تى الخا لصه لشخصكم النبيل

Adel يقول...

ام العيال
انت بتهرجي صح ؟
شاي ايه يا ماما عاوز كيك هههههههههه فين حلاوة الشغلانة الجديدة مش عاوز اشرد لكن الف مليون مبروك والله

Adel يقول...

الجحيم هو الحقيقه
يا حبيبي تسلم وربنا يحبني ويحبك انت كمان عموما يا عم مبروك للاهلى عقبال اهلك انت كمان هههههههههههه
واهو كاس وداير مبروك كمان لابو تريكة

-- يقول...

انت عارف؟

انا بحب ادخل اقرأ تعليقاتك اكتر من البوستات نفسها :D

بتضحكنى من قلبى وبتسمع الجيران عليا

اضحك الله سنك

الا هوا وصل كام :D

Adel يقول...

زعاريرو انت عارفه ان فيه حديث شريف بيقول (إن أحب عبادة إلى الله إدخال السرور على نفس عبد ) اسعد الله ايامك واسعد اوقاتك دايما يارب وسني وصل ال43 ها انفع هههههههههههههه؟
سؤال بريء من شاب جريء

maged stephen يقول...

الحب هو قمة المقدرة على الضعف تجاه الاخر