الثلاثاء، نوفمبر ٢١، ٢٠٠٦

حنـــان

حنان
ام
حنان
اخت
حنان
ابنه
حنان
صديق
حنان
عقل
حنان
جنان
حنان
الدنيا وما فيها
انت



هناك ١٧ تعليقًا:

غير معرف يقول...

نفسي اكون حنانك
امك
حبيبتك
المك وفرحك
ااكون
؟

Adel يقول...

يااااااااااه هو فيه فالدنيا كده ؟





بجد حنان

albida يقول...

هى مين حنان دى أساسا؟
:) :)

manal

Adel يقول...

ههههههههههههه كلك نظر الحنان قيمة الحنان احساس الحنان ايضا انسان

LAMIA MAHMOUD يقول...

مين حنان ده بعد اذنك .. عشان مش فاهمة

Adel يقول...

بامه هو انتم ماعندكوش احساس ان فيه فالدنيا حنان ؟
حنان
ام
حنان
اخت
حنان
ابنه
حنان
صديق
يعني خلاص مخكم ورم ومش فاهمين ولا بتصادوا لي في الميه اللمؤلخذة وبرضه اجمل ما في الكون حنان
ممكن يكون حنان طبيبي

albida يقول...

لا... احنا فاهمين بس بنستهبل
:)
مش حنان دى تبقى بنت خالة ايمان؟
:)

الدنيا مليانة حنان بس صعب أوى تلاقيه
مش ممكن يكون أبوك وامك وأختك وبنتك وصديقك كلهم حنين... مش كده برضه؟

manal

Adel يقول...

albida
منولة صح كده هو ده الكلام بلاش فضايح
هههههههههههههههههه

الأغاني للرأفتاني يقول...

مين حنان دى يا مزاج...
حنان ماضى؟
انت مش عاجبنى اليومين دول يامزاج
ضارب على عاطفى ورمانسى كده.. انا مش مرتاح للموضوع ده..
ابعد عن الشر يا مزاج وخلينا فى حالنا يابنى

انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء يقول...

ماشى
فين البوست باه
انته عا رف انى اريفجى مبفهمش بسرعه
ههههههههههههه
فكره غامضه جميله يا عمى
تحيا تى

Adel يقول...

ghiwan
صباح الورد والياسمين والحنان كمان



غيطا فالجميع

Adel يقول...

المهاجر اللي مش راجع
لا طبعا مش حنان ماضي دي حنان مضارع ومستقبل



وبعدين يا جدعان هو فيه ايه الواحد بتخطر عليه لحظات بيحب يلحقها من عمره قبل ما تضيع فبيدونها سواء كانت مهمة او غير مهمة مالكم يا بشر ؟احنا قاعدين نصطاد لبعضينا ماشي يا رامي مسيرك تفع وقعه بيضة ان شاء الله وهاوريك

الأغاني للرأفتاني يقول...

هههههههههههههههههههه
دا انا حبيبك يا مزاج..وبعدين ما تقلقش.. انا علاقتى بالغرام والعواطف كعلاقه ام على بتاعه الجرايد بالكمياء النوويه.. فعمرك ما هتمسكنى يا مان
هههههههههههه

Adel يقول...

الجحيم المقيم يا اريفجي عامل ايه مفيش اي بوست ما انت بوست من زمان وعموما لي سؤال واحد لك انت معانا يوم الخميس في حفلة فيروز في ساقية الصاوي ولا معانا في حفلة فريق نغم مصري اللي في قاعه المؤتمرات وعلى فكرة في مجموعه كبيرة من اصدقائنا البلوحرز هايكونوا موجودين تعالي يا واد

Adel يقول...

المهاجر المصرى اشطة يا رامي انت فعلا قاعد لي وحياة ربنا لاقفشك ههههه انت وام مش عارف مين بتاعة الاسمه ايه ده هههههههههههههههه

^ H@fSS@^ يقول...

فيه كمان حنان مطاوع
و حنان شوقي
و حنان ماضي و حنان السيد و حنان جمعة
لكن انت بقي قصدك مين بالظبط

سلام

Adel يقول...

Hafsa
انت عاوزاها حنان مين وايه ؟
دي حنان الطبيعه على راجل غلبان زي حالاتي نقوا بقى وبصوا لنا فالسبوبة خلوها تطير



وبعدين انت اكتر واحدة عارفة ان انا محتاج حنان وحنان كمان محتجاني هههههههههههههههه

ربنا يحنن قلوبنا على بعض