الأحد، نوفمبر ١٢، ٢٠٠٦

صديقي

الدنيا برد
الليل طويل ..
طويل
السكون رهيب
محتاجك
محتاجك
محتاجك جانبي
بس بقلبك قبل جسدك
محتاج دفئك
محتاج حنانك
مد ايدك
خد بايدي
صدقني
انا بيك
انا ليك
انا منك
انت بس
اللي ممكن تحميني
انت صديقى
انت رفيقي
تعالى
انتظرك
منتظرك يا اغلى الناس
يا صديقي

هناك ٣٤ تعليقًا:

ياسر شمس الدين يقول...

قفشتك يا معلم اول كومنت

صديقى صديقى
بوست جميل وقليل اللى بيكتب عن الصداقه لانها قليله فى الزمن دهووت

ام العيال يقول...

جميل قوييييييييييييي
بس قولي مزاجك عالي قوي اليومين دول ؟؟؟؟
ليه هه
بتحب جديد حقول للمودام
و هانت عليك العشره
ماهي تبدأ صداقه و بعدين ؟؟
سلام قبل ما اتضرب

الأغاني للرأفتاني يقول...

الباشا من ساعه ما بقى شاعر نسى ان له اصحاب فى نيويورك.. الباشا مزاج مش معبرنا.. اقوله انا جاى ازور كمان شهر يقولى ان هو هوه هيروح السودان مع ناس كثره نست ان فى بلد اسمه السودان.. اقوله مرلبورو يقول لى بلاك سترايك. انت مقاطع البضائع الامريكيه ولا ايه.
سلام يا مزاج.. يارب اللى واخداك ممنا دى يكون شكله حلو وبنت حلال كده

مـحـمـد مـفـيـد يقول...

فينك يا عم
بوست عن الصداقه الحقه التي قلت اليوم

انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء يقول...

الحمد لله
عودة العم الضا ل
ايو ه كده يا قبطا ن وحشتنى والله
صد اقةى مين يا عم وانته سيبنى انا والمها جر
هههههههههههههه

Adel يقول...

yasser shams
ياسورة فعلا وللاسف فين الصديق الحق ؟؟؟؟




سلم لي على الصداقة

Adel يقول...

شكرا يا درش

Adel يقول...

ام العيال
صدقيني انا باتكلم هنا عن الصديق مش الحبيب لانها في البوست اللي فات خدت كل الكلام


وانا باشوف ان الصديق الحق سند ولا ايه رايك انت ؟

Adel يقول...

المهاجر المصرى
متشكرين يا عم على التشريد

Adel يقول...

محـمـد مـفـيـد
انا هنا هنا يابن الحلال هههههههههههههه
ربنا يبارك فيك يا حمادة

Adel يقول...

الجحيم هو الحقيقه
تصدق ياض انت انك طماع ما انا لسه معلء عندك النهارده مالك ؟
عاوزني اجيب فرشة واقعدلك على باب البلؤ بتاعك ولا ايه ؟

-- يقول...

صباح الاخلاص والوفاء وكل حاجه ليها قيمة غاليه لسه مانتحرتش جوانا

صباحك مزاجه عالى يا اونكل ;)

Adel يقول...

زعاريرو صباح الفل والياسمين


للاسف هي موجودة بجد جوانا ولا زي ما انت شايفه انا بادور عليه راح ومارجعش انت عارفة ان اجمل شيء فالدنيا صديق وفي يشيل معاكي همومك ويساعدك برأيه وانا للاسف فقدت اغلى صديق صديق طفولة وشباب ورجولة وربنا يهون على وعليه ايامنا فعلا لا يوجد في الكون اغلى من صديقي

FemTo يقول...

لا اظن ان هناك الكثير من الاصدقاء يستحقون كل هذا منك

أُكتب بالرصاص يقول...

أقفش

المزاجنجي بيكتب عاطفي

ماشي يا عم ..

إن كااان هيباااان
وممنوع أكل اللبان


على كل حال
انا متشكر أنك ما كتبتش الاهداء

مش عايز الناس تعرف انت قد ايه بتعزني

هششش
ماتقولش لحد

الزعيـمة يقول...

الصداقة هي اجمل شئ بالوجود
بس يا سلام لما يكون صديقك كمان قريبك
ومفيش اجمل من انة يكون مامتك ولا باباك

جميل اوي ما كتبت يا مزاجنجي

3rby يقول...

المزاجنجي بيحب يا جدعان
والحب ده ادالوا ابداع خلاه مايكتبش غير شعر


بي اس:معلش يا مزاجووا مابعديش
ثانوية بقه...علشان ادخل هندسة واعرف اتقدملك واقولك:مزاجوو...ممكن اطلب ايد بنتك

ibndafallah يقول...

مزاجو
الحالة الشعورية اللى انت فيها بتقول
انك على اعتاب حب جديد انا جربت ذلك
انا كتبت 87 قصيدة وكلها فى حالة حب
عندما لايكون هناك حبيب لااكتب بمليم
فى انتظار زيارتك
ahmedsobhy.blogspot.com

غير معرف يقول...

عدوول الطيب
وحشتنا يا طيب من زمان
بس تصدق؟؟
انت بتنادى على صديق
يبقا بتنادى على المستحيل التانى او التالت
الخل الوفى
مفيش يا عادل
لو حبيب يبقا وفى بس برضة بحذر
لكن خل وفى؟؟؟
مستحيل
علشان كدة انت بتدور عليه

ياااا رب تلاقيه يا طيب
لانك تستحقه

Adel يقول...

أكتب بالرصاص
فعلا يا تمورة انت كمان صديق عزيز وغالي وجايز يكون انت اللي انا بادور عليه
هههههههههههههههههه

Adel يقول...

الزعيمة
يااااااااااه انت حسبتيها حسبة تمام بس للي ابوهم وامهم عايشين انما الكراكيب اللي زي حالاتي ياريت
يلاقوا بقى الصديق

Adel يقول...

FemTo
تفتكر ؟؟؟؟



اكيد فيه بس قول يارب

Adel يقول...

3rby
انت بتشرد يا ندل والله احرمك من الجوازة لم نفسك انا لا باحب ولا باتحب انا بافضفض بس



ويا عم لا هندزة ولا تجارة انت كده 100 100
انا موافق عليك بس تعالى وهات معاك قمحاوي بك ومالكش دعوة

Adel يقول...

ahmedsobhy
يمكن ويمكن بس انا رحت عندك وما شفتش غير موضوع الزعماء انت رائع

Adel يقول...

شهاريزو اعتقد ان انت الوحيدة اللي فاهماني صح ؟
وللاسف كلهم زيف ورياء لا يوجد بحق اصدقاء



لكن عشمي فالله كبير

We2am يقول...

ya salam?!
enta mesh msafer..7'od 3andak b2a..matklmsh 3la el sadaqa :(

^ H@fSS@^ يقول...

يا عم المزاج
ايه التحف المكنونة و الجواهر المصونة اللي انت كاتبها دي
حرام عليك يا شيخ
حلاقها منين لا منين

صباح عم النكد عليا
تحياتي

غير معرف يقول...

عدووول
يا طيب هون عن نفسك
الدنيا مش مستاهلة اى حاجة من كل دة
كفاية ان فيه ناس لسة بتحبك
وكفاية ان فيه ناس اصدقاء لوجة اللة
وكفاية انك دنيتك مليانة عليك
وتكون مليانة دايما انشاء اللة

ROMIL يقول...

صدقني لسه فيه صداقة بجد
خالص تحياتي
ROMIL

Adel يقول...

we2am
والله شكلي حدبيقر على وشكلي مش هاسافر ههههههههههه
قاعد على قلبك

Adel يقول...

Hafsa
بالذمة في نكد بعدخميرة العكننة والنكد اللي انتي بتصدريهم لنا ؟؟؟
هههههههههه


صباح الانبساط والسعادة يا حفصوووو

Adel يقول...

شهروزة شهاريزو شهرزة

تسلمي لي ولاحمد ولكل الدول العربية المستقلة ومنظمة عدم الانحياز وفعلا ربنا كبير

Adel يقول...

ROMIL
ممكن اصدق الكلام ده لو طلع من اي حد انما من منو... صعب شويتين ههههههههههههه

Adel يقول...

ghiwan
وحشتك صح ؟؟؟؟؟
انما انت وحشتيني موت



موت موت يا.....ـي