الثلاثاء، أكتوبر ١٠، ٢٠٠٦

دعوة لحضور حفل


المكان: المجلس الثقافي البريطاني

192 ش النيل بجوار مسرح البالون

العجوزة – القاهرة

تليفون:3001666

الزمان: يوم الجمعة 12 أكتوبر الساعة التاسعة مساءً بحديقة المجلس

الحدث: فرقة نغم مصري

شربيني –أوزو – عمرو خيري – بيكو – بادز – هاني بدير – شادي شرف – شريف كامل

وأنا هاكون منتظركم بكل الحب وبجد مكان محترم وبيقدم حاجات محترمة وبما أنكم ناس محترمين فانا ادعوكم للحضور وكله آخر احترام هههههههههههههه

هناك ٣٢ تعليقًا:

ام العيال يقول...

ok
ان شاء الله حاحاول اجي
وعد

Adel يقول...

اهو كده بحد يبقى النهار نادي من اوله الواحد يفتح يلاقي ام العيال في وشه ايه الهنا ده يا ستي منتظرينك قدام باب المجلس الثقافي من دلوقتي ولو عديتي من هناك اي وقت هاتلاقيني ضارب الخيمة و معايه الزاد والزواد وقاعد في انتظارك انت وباقي الحبايب

3rby يقول...

الصوره وحشة اوي...]ا رب صوتهم يبقي احسن....انت اللي مصورهم بالكاميرا...ٌصدي المرحومة؟

ROMIL يقول...

أزيك يا مزاجو
أنا حبيت أمسي
وأقولك متعملش حسابي في الليلة دي وخيرها في غيرها

Adel يقول...

3rby
حاول تهرب من اي طريق انا فيه لاني خلاص نويت والنيه لله اول ما اشوفك اولع فيك انت واد اونطجي وبعينك اني اجوزك البت ولا حتى الواد هه ومالها الصورة انا ساحيها بالاسكانر من صورة مغيمة يا بطل ولما اشوفك بس

Adel يقول...

3rby
ما تقلقش انا لا عملت حسابك فيها ولا في غيرها كان غيرك اشطر هههههههههههه

Adel يقول...

سوري يا عربي انا كنت باكتب لروميل وجت فيك عموما انت مش غريب عديها ههههههههههههه

محمد البرلسى يقول...

ازيك يا عمى وعم عيا لى
سلامى لنعومه الجميله والبرنس احمد والاسره الكريمه كل سنه وانتم طيبين
ابن اخوك

محمد البرلسى يقول...

وصلت ديركت صح
هههههههههههههه

غير معرف يقول...

مزاجوو
كان نفسى احضر بما انى محترمة يعنى
انت عارف بقا
فرق توقيت وفرق مسافات



يخويا قطيعة تقطع السفر وسنينه
مشحططنى كدة ومش مخلينى عارفة اشوفكم
سلاماتشى وقبلاتشى لنعومة وشراكاءها

Adel يقول...

القادم من الريف
حمادة تسلم يا قمر انت عامل ايه رجعت البلد امتى انا كنت منتظر تليفونك تاني يوم المهم يا جميل انت عرفت السكة ومش محتاج عزومة اوك ومستنيكم يا قمر

Adel يقول...

شهاريزو ما انت ممكن تيجي وتبيتي في بيت الطالبات مشانت لسه صغنونة وتعتبري من طالباتنا المحترمين


وبعديت سفر ايه وشحططة ايه ده مشوار زي ما بيقولوا فركة كعب يا دوب 4-5 ساعات بالجمل يللا بس حضري الزاد والزواد بتاعك وانوي من بعد السحور واتكلي على الله واركبي اول جمل وتعالي مستنينك يا فتاه

تمر حنه يقول...

مزاجو
يوم الجمعة يا مبارك هيبقى تلاتاشر فى الشهر
وحيات أمى فيه ساعة نحس - لأ معظم الساعات بتبقى نحس
أنا هتكن فبيتى و عامله يومها صنية قرع و برضك شاى بالتعتاع
ليلة غامقة بالعند فيك

Adel يقول...

تمرمر هانم ازيك عاش من شافك وبعدين مش عيب عليكي لما تبقى ست مسكفه زي حالاتي وتئولي ساعه نحس ناقص تعلئي خمسة وخميسة كمان تعالي بلا قرع بلا شاي بالتعتاع احنا هايبقى مزاجنا احلى بقتير وتحياتي للغلطات الاملاءية اللي بالقوم هههههههههههههه

We2am يقول...

ana yom el gom3a dah mesh fadya 7'ales ..3zoma 3a2lya w 3ed melade fe nafs elwa2t..3ed melade ya mzago huh?..merakez m3aya?! :D

غير معرف يقول...

الله

انا لسة كنت باشوف ايه نظام المركز الثقافي البريطاني في رمضان و كدة

يا رب اعرف اجيي ان شاء الله

ومعلهش اقول بس لوئام
كل سنة و انتي طيبة يا ست WE2AM ya gameela

يلا تحياتي يا عم مزجانجي ليك و للاسرة الكريمة

Adel يقول...

we2am
أهني اليوم بيك انت عشانك من مواليده

واغني لك في ميلادك عساها ليك سنة سعيدة

كل سنة وانت طيبة يا ماما وافهم من كده ان دي دعوة لحضور عين ميدانك
اخيراً هاتتمي الخماشر سنة الف بركة وانا عارف ان انت كل جمعه عندكم عزومة وربنا يجعله عامر ولو فاضية الخميس اتصل وانا اقولك على مكان روعه

Adel يقول...

Epitaph
والله هانتشرف جدا بيك ويا اخونا انا مش معنى اني دعوتكم للمركز الثقافي يبقى ده جواب نهائي في برضه مسرح الجنينة والاختيار فالاول والاخر لاكبر عدد منكم له

غير معرف يقول...

سلامو عليكو يا مزاجو

إلا هيةالتذكرة بكام؟

الوردة السوداء يقول...

طب واللى مش هيعرف يجى يامزجنجى يعمل ايه؟؟
عموما
انا قولت امسى عليك

Adel يقول...

Anonymous
مساء الفل على فكرة الدخول مجاناً

Adel يقول...

الوردة السودة
مساء الفل والورد والياسمين يا احلى وردة سودا في ليلة بيضة اللي ما يعرفش يجي يبقى يتصل بي وانا احكيله اللي حصل ههههههههههههه

moony يقول...

انا نفسى اجى .وخصوصا ان بكره عيد ميلادى كمان .و لا الى عاوزه يروح يكون من اللى عارفهم بس يا مزاجنجى و انا محترمه صدقنى .على العموم انا هحاول اجى رغم ان الوقت هيكون صعب والمسافه بعيده.

غير معرف يقول...

moony
كل سنة وانت طيبة كده تبقى تمتى الكام ولا هو سر زي كل بنات حواء عموما هابي بيرث داي تو يو



سنة حلوة يا جميل

ام العيال يقول...

اسفه لن استطيع الحضور لمرض والدتي المفاجئ
خيرها في غيرها

Adel يقول...

ام العيال
اسف جدا لما حدث للوالدة والف الف مليون سلامة عليها وربنا يطمنك ويا ستي الجيات اكتر من الريحات ولكل من لم يحضروا اليوم فعلا كانت حفلة فوق الممتازة ولن اقول لكم كم فاتكم من ابداع لشباب مصري جميل اتمنى ان ارى مثلهم كثير

غير معرف يقول...

waaaaaaaaaa
ana za3lana awy
3ashan msh 2edaet eny agy
ana ba7eb el7flat gedannnnnnn
khososan lelfera2 elgadeeda
lamma yeb2a feeh 7aga gedeeda teb2a te2iolly ya man
(",)

admelmasry يقول...

ياخساااااااااارة


عرفت متاخر

Adel يقول...

وينكى
مرحبا بك وعموما انا منزل جدول طويل وعريض بمواعيد حقلات مسرح الجنينة شوفي ايه هايعجبك منهم وروحي وابقي قولي لي

Adel يقول...

ادم المصري
معلش ارجع للجدول المنشور ... راجع ص 2 من البلوج المقرر هههههههههههههههه

Adel يقول...

مصطفى اسماعيل ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

غير معرف يقول...

كل سنه وانت طيب