الأربعاء، أغسطس ٢٣، ٢٠٠٦

حمد الله على سلامتي إنا رجعت بعد ما انضربت عين ودخل على واحد هكر واطي ودمــر لي الايميلات والجهـاز كله من الأخر لكن الحمد لله وقعت مع واحــد صــاحبي

هكر نجي محترم رجع لي معظم شغلي اللي على الجهاز والتاني اتهمني بالرغي واني حمار وسايب الجهاز مفتوح لكل من هب ودب واكتشفت اكتشاف جميل إن مش جهازي وبس إحنا تلاتة على شبكة واحدة العين صابتنا ولا صليتش على النبي فاتعورنا والحمد لله إن ده حصل ولسه المدونة في أولها ولسوء حظه إني عرفت ارجع كل الكتابات اللي في مدونتي القديمة من زماااااان لأني كنت بكتب على الوورد واسيفه وبعدين انقله هنا..... وللعلم توتا هي اللي عرفتني بالموضوع لأني فالأول افتكرت إن الويندوز وقع لكن اكتشفت إن ده بفعل فاعل وإن إنا مت والناس بتعزي في وشغلانة سوده وقالت لي الحق كلم كلابيظو لحسن البنية انفطرت من العياط عليك بس للأسف إنا ما اعرف لهاش لا تليفون ولا عنوان كنت شيعت لها أي عيل صغير يقولها إن أنا حي حي حي وعلى فكر أنا اخترت اسم المزاجنجي نزولا على رغبة صديقي الهكرنجي محمد متولي بعد ما قرأ بعض الموضوعات اللي أرسلتها أو الموضوعات اللي كانت معده للنشر فرحبوا بي في ثوبي الجديد ( المزاجنجي )

عادل بك خميس

هناك ١٨ تعليقًا:

Adel يقول...

حمدلله على سلامتى وربنا ما يحرمنى منكم توتا قالت لي يا بني انت محبوب بجد ولو اني اشك ان انا محبوب زي ماقالت لي لكن اكيد انا لي اخوة هنا يعلم الله مدي حبي لهم وربنا يخليني لكم وما يحرمكوش مني ههههههههههههههههههه

Adel يقول...

ghiwan
اولا اشكرك جدا ولو اني اخمن انك من المغرب العربي
فاولا مرحبا بك من ايا ما كنتي ثم كيف عرفتي برجوعي بالسلامة ههههههه والحمد لله المقاومة اللي عندي وقفت عدوان الهكر بس بعد ما اتبهدلت يللا اهو درس واشكرك مرة تانيةعلى التعليق وانتظري بقى المزيد من الموضوعات لاني معبيء تعبئة (آلية ) من جوايا وعندي كتيييييييير يعيشك

saso يقول...

الــلـة يـسـامـحـك بجد
خضيتني انا دخلت 14521585 مرة ألقي وعزاء وحاجات عجيبة وبعدين البلوج اتمسح خالص
يلا حمد اللة علي السلامة مش عارفة أهرج لاني مخضوضة من امبارح
ابقي اجي أغلّس بقي بعدين

Adel يقول...

saso
بجد انت كرهتيني فالتعليم المجاني .... الله يسامحني ليه هو انا اللي ضربت نفسي ولا ايه ؟ عارفة لو كنتي فمدارس من ام فلوس كانت فرقت معاكي كتير ومستنيكي يا قمر

saso يقول...

يافندم مش مجاني كلة النص التاني بس
بس في اختراع اسمة ان حضرتك من اي سيبر تروح تعمل كومينت عند اي حد يفهمنا الحوار دة
انت كنت أدبي صح؟

Adel يقول...

saso
بجد انت قلبتي لي الدماغ المزاجنجية اللي كنت عاملها مش فاهم انت عاوزة تقولي ايه بالظبط بس واضح ان انت زي الفل ربنا يكرمك......... انا كده كويس ؟؟؟؟؟؟؟عجبتك بلا ثانوية عامية بلا دياولو

minesweeper76 يقول...

يا سيدي حمدالله على سلامتك و ربنا يجعلها آخر الأحزان، أقصد آخر الإشاعات :)

Adel يقول...

minesweeper76
يا سيدي تسلم بس دي مش اشاعه دي حركة واطية والحمد لله ان انا رجعت لكم تاني وبمزاجي ولعلمك انا باحاول استفذ الهكر ده وزميلي الهكرنجي محمد هو اللي اختار الاسم علشان ننكد على صاحبنا اياه وياريته يقرب من المزاجنجى

Adel يقول...

ghiwan
عارفة ولو اني مش عارف انطق اسمك لكن انا سعيد جدا جدا جدا بنفسي ان انا قدرت اعرف انت منين من كام كلمة مش موضوع يعني فالحمد لله مخي لسه شغال الف حمد وشكر ليك يارب وبعدين يعني جاية وايدك فاضية فين الكسكسي ؟مستني اما ادوق

Adel يقول...

غوان
تسلمي بس الحمد لله الواحد برضة بيحب يعرف الناس وانت اكيد هاتشرفيني لما تكتبي ايه رايك ما تكتبي لنا عن الاكلات المحلية المغربية وانا هاعمل بوست لك واي حد يعرف اكلة مميزة من مصر او اي مكان يكتب طريقتها واهو نجدد في اكلنا وبرضة نغير المذاق وتحباتي لك ولك اهل المغرب

layal يقول...

الحمد لله علي سلامتك
:-)
تعرف اد ايه زعلت لما قريت اللي اتكتب
ربنا يطول بعمرك
وتشوف ولاد ولاد ولاد ولادك

بعدك على بالى يقول...

حمد الله على سلامتك ومنور فى النيو لوك ده ...
بالمناسبه رغم ماساوية ماحدث و عدم فهمنا له، واتهام البعض الاخر لك بانك بتهزر وعاوز تختبر معزتك، بس بجد اللى حصل اكد اكتر من معنى، اهمهم ان الناس بالفعل كلهم حتى اللى ميعرفوكش ولم يتلاقوا معك عبر المدونات كانوا كلهم فعلا مخضوضين وزعلانين وكانوا بيتبادلوا التعليقات فى محاوله للاطمنان او الفهم، بجد ياريتك قريت تعليقاتهم لما وقع عليهم الخبر كالصاعقه.. ( بغض النظر عن اى شىء هى فرصه لن تتكرر لمعرفة واختبار معزتك هههههه)

عموما عودة حميدة ومنور هذا العالم الجميل الملىء بالمشاعر الصادقة والنبيلة.. عالم افتراضى لكنه صادق واتحققت فيه معادلة التواصل ....

تحياتى وامنياتى لك بدوام الصحة
والعمر الطويل لك

تمر حنه يقول...

لولولولولولىىىىىىىىى
نورت بيتك و مطرحك - المزغودة كلابيظو نقلتلى الخبر و أنا كنت داخلة سينما ياخوبا - و وحيات ربنا بقيت فى حالة فيها استحالة و حتى معرفتش أرد على كومينتات الزباين اللى عندى و زمانهم متعطلين .
يعنى الدكانة اللى وقف حالها تلات تيام دى بقى أعمل فيها ايه؟؟
أقولك : طلعت غالى و ربنا و الناس يقولولى مالك - أقولهم أصل من زمااان البلوجر بنتو عملت بوست فى البلوج بتاعه و قالت ...... - أصل كلابيظو قالتلى كده - طبعا أمى خبطت على سدرها و قالت يا ساتر يارب البت جالها لطف - و حجزولى عند ماضى أبو العزايم عشان أريحلى هناك كام يوم .
و النبى هتفرح أوى ماما لما أفهمها ان فيه هاكر دخل عند من زمان و انو بقى مزاجانجى بدل من زماااااان _ هو منين بيودى لفين؟؟

tota يقول...

المزاجنجى او من زمااان برده هتفضل غالى
اصل انت حالة
ادمان
شريط برشام مخدر كده
منور بكل شكل تظهر بيه
تحياتى

Adel يقول...

layal
شكلك بتشتغلي في الطب او التمريض وبتدوري على زباين اكيد ما انت عاوزاني اعيش لما اشوف ولاد ولاد ولادي يعني الشيخوخة هاتكون عدمتني وانت بقى تسترزقي من ورايا هههههههه يا ستي تسلمي والله بحبكم كلكم واقولك حاجة انا حبيت الهكر قد ما اذاني قد مافرحني بحبكم بس زعلني اني قالي يا حمار يللا ضريبة النجاح بقى و دمتي بخير

Adel يقول...

بعدك على بالى
ماذا اقول بعد كل ما قيل وما من قول يقال مثل هذا المقال اوجزتي فانجزتي وده شعوري تجاه الكل بحبكم والله موت وربنا اعلم بس ايه رايك في دماغ المزاج دي عالية صح ؟

Adel يقول...

تمر حنه
الف الف سلامة عليكي ومرسل لك حوالة بقيمة تذكرة الفيلم اللي ما عرفتيش تتفرجي علي باستمتاع لكن مردودة وبجد وحشاني موت واللي حز فنفسي وقطع قلبي والله مش تهريج كلابيظو لما توتا قالت لي البنية مموتة نفسها عليك والله ونعم الاخت الحبيبة القريبة من القلب ربنا يديم محبتنا وطمني الحاجة بقى وخليها تدعي لي يبعد عني عين الهكرنجية وانا جايلك قريب جدا

Adel يقول...

tota
شكلك ناوية تحبسيني برشام مخدر ايه بس الله يحرق شياطينك وبعدين انت بنت لازم تبقي شيك خليكي فالبودرة وبودرة تندم يا جميل ربنا ما يحرمني منكم جميعا وان شالله حتى تحبسوني فداكم علبة برشام مش شريط بس يا هندزة