الأربعاء، ديسمبر ٠٦، ٢٠٠٦

مفأجة كبرى للجميع

إنتظرونا



ها منتظرين




طيب استنوا
المفأجه

هناك ٣١ تعليقًا:

albida يقول...

أنا بقى لابدة فى البلوج عند حضرتك لحد لما أعرف ايه المفاجأة

أهو... وادى قاعدة... عندك سحلب؟

بس لو فى فرقعة بمب أو صواريخ, قولى علشان أنا بتخض
:)

manal

Adel يقول...

منولة منورة انت جيتي امتى انبي ما حسيت بيك انبي انت نسمة عيني لك في سحلب وحلبة حصى ومغات وقرفة وكمان كركريه سخن اامري

^ H@fSS@^ يقول...

انت بتستكردنا؟؟!!!
انت حتعمل زي القناة الفشنك اللي ضيعتلك الرصيد؟؟!!
يعني احنا نستنى و نصوم و اخرم انا وداني عشان الاقي جلالتك معلقنا كده
شكلك مش ناوي تجيبها لبر
يلا
حقلك سلام دلوقتي و بعدين حسابك معايا

انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء يقول...

انا قاعد مع منا ل

فاضى
اه المفاجاه باه؟
خارح اجيب رافت فى ثو انى وجا ى
خليكى قا عده يا منو له انا مش غايب
اطلبلى سحلب معا كى
هههههههههه
تحيا تى

LAMIA MAHMOUD يقول...

اية ده
مش فاهمة
اية المفاجأة
ناوي تبطل تدوين ولا اية

غير معرف يقول...

اوعي تكون المفاجأة ليها علاقة بالناموسة بتاعة البوست اللي فات
:)))

Adel يقول...

حفصوتشا ام مصطفى
طيب بذمتك تصدقي في الكلام ده


دا انت الغالية
عيب عليك واله مفأجة حلوة قوي لس ربنا يسهل يوم الاحد سأن أن أن أآآآآآن اعلنها عليكم جميعا هههههههههههههه

Adel يقول...

الجحيم هو الحقيقه
مرحبا بك انت ومنولة وحفصفص وروح هات رافت وما تغيبش وهان لي معاكي باكو دخان هههههههههههمستنيك يا فقري

Adel يقول...

LAMIA MAHMOUD
فال الله ولا فالك ابطل تدوين إيه بس
دا انا محضر مفأجة بس

Adel يقول...

Epitaph
اكيد مالهاش علاقة بالناموس ولا البراغيت ههههههههههه
انتظري ولا تقلقي

albida يقول...

محمد... أنت كمان جاى تقعد معايا؟ منور.... أهو نرغى شوية لحد لما المفاجأة تيجى
والله شكلنا هنأخد مقلب

ثوانى هاعملك السحلب وجاية.. بتحبه خفيف ولا تقيل؟
أستاذ عادل.. هو المطبخ عندكوا منين لحسن أروح الحمام غلط ولا حاجة
:)

هتروح تيجب رأفت!! رأفت مش فاضيلنا دلوقتى يا بنى.. مشغول فى الدولة الرأفتانية بتاعته.. ربنا يعينه بقى

أستاذ عادل.. أنا مش نسمة!! أنت تعرف واحدة اسمها نسمة من ورايا؟
ههههههههه
ربنا يخليك يا رب
شكرا على ذوقك

manal

^ H@fSS@^ يقول...

انا عرفت ايه هي المفاجاة
لاللللااا
مش حقول


اخبار موزمبيق ايه؟
:')

دي كانت غمزة لو مخدتش بالك

غير معرف يقول...

انا جبت شوية لب و سوداني عشان نقعد نتسلي بقي لغاية المفاجأة
و جبت ايزالو احتياطي لا تكون المفاجأة ليها علاقة بالناموسة اياها
:)

منال
واحد سحلب معاكي يا بنتي
:)

مُزمُز يقول...

أنا هنتظر مفأجتك على أحر من اسمه ايه ده

طب دولقتي عايز أستنى ومفيش كراسي فاضية أعمل إيه بقى؟

وبعدين أنا تخييين مينفعش أقعد على الأرض خالص

بسرعة بقى المفأجة عشان تعبت من الوقفة
سلام

Adel يقول...

albida
منولة منورة بس ياريت بلاش رغي ودوشة ههههههههه
والحمام على ايدك الشمال والمطبخ فالشقة اللي جنبنا

والله اعرف فعلا واحدة اسمها نسمة بتدي ماما حقن هههههههههه

Adel يقول...

حفصوتشا ام مصطفى

شكرا على التشريد بس انا متاكد انك ما نعرفيش المفأجة ولا يعرفها سوى واحدة بسي والله هي اللي قلت لها القلب وما يريد بقى




اقعدي فالصف بقى
بلاش صوت




منولة قومي اقفي على البلوج واللي يتكلم اكتبي اسمه هههههههه

Adel يقول...

Epitaph
لعلمك انا احترم الجنس الناعم جدا لكن لو لقيت قشر لب او سوداني على ارضية البلوء انا ما باعرفش ابويا وعلى فكرة فيه كمان حلبسة مش سحلب وبس منولة هاتروقكم



الظاهر ان الواد رافت عودها على الشغل في البلؤات هههههههههههههههه

Adel يقول...

مزمز مزمزمز معاذ الجميل

اسمه ايه ؟ اسمه احمد على اسم جده هنههههههههه



انتظر انا عارف ان مفيش كراسي انا طالب دستتين من عند بتاع الفراشة اللي تحت اليلؤ ولو مش هاتصبر ادخل ريح على السرير اللي في اخر البلؤ ههههههههههه
بلاش تقف سلامتك من التعب يا جميل

ROMIL يقول...

ياخوفي يا بدران

ROMIL

Adel يقول...

ROMIL
ياد انا اصلي صعيدي مش منوفي ما تخافش قلة الاصل لها ناس هههههههههههههههههههه
وانا مش منهم ما انت عارف

ام العيال يقول...

بعته
تاني يا ملوناني
اوعه تكون الناموسه



طيب اديني مستيه

^ H@fSS@^ يقول...

انا مستنية اهو و ساكته اهو
لما اشوف اخرتها معاك

نهايتك شكلها مش حلو
في حاجة في مشهد النهاية قبل ما تنزل التترات مش ظريفة
ابقى خد بالك و انت بتعدي الشارع

سلام

ياسر شمس الدين يقول...

شكلها هتطلع ناموسه

ياسر شمس الدين يقول...

اسكندرانى يا مزجانجى انا اسكندرانى
وشكله البوست ده بوست اسكندرانى على وزن بق اسكندرانى

محمد البرلسى يقول...

اه المفا جا ه بقه خلص
انا اتنكرت وجيت
منوله انا عا وز
قهوه سا ده
الموضوع شكله حيطول

كراكيب نـهـى مـحمود يقول...

يا ترى ايه
قلت شعر وكتبت خواطر رومانسية
يا ترى ايه المرة دي
اعتقد هتغني صح

قول قول

sara يقول...

كانوا زمان في الاعلانات ... يقولوا ... مفاجاة انتظرونا ... ز ننتظر .. و تطلع المقاجأة ان كيس الشيبسي زاد حجم الهوا اللي فيه .. فبالتالي زاد ثمنة 20 قرش ... او تكون غليت ثمن كيس الشبسي يا مزجنجي

sara يقول...

كانوا زمان في الاعلانات ... يقولوا ... مفاجاة انتظرونا ... ز ننتظر .. و تطلع المقاجأة ان كيس الشيبسي زاد حجم الهوا اللي فيه .. فبالتالي زاد ثمنة 20 قرش ... او تكون غليت ثمن كيس الشبسي يا مزجنجي

sara يقول...

كانوا زمان في الاعلانات ... يقولوا ... مفاجاة انتظرونا ... ز ننتظر .. و تطلع المقاجأة ان كيس الشيبسي زاد حجم الهوا اللي فيه .. فبالتالي زاد ثمنة 20 قرش ... او تكون غليت ثمن كيس الشبسي يا مزجنجي

albida يقول...

أستاذ عادل.. من فضلك قولنا ايه المفاجأة بقى علشان تعبت من المشورة رايحة جاية من المطبخ
كل دى طلبات!! ده ولا اللى قاعدين فى قهوة بلدى

على العموم كله يهون.. بس هتدينى كام فى الاخر؟

manal

Yasmine Adel Fouad يقول...

يامسهل

هااااااااا
لسه كتير ؟