الاثنين، ديسمبر ١٧، ٢٠٠٧

أعتقد إن أنا عايش تصدقوا !!!!!!

ياااااااااااااااااه نفسي اكتب لكم كلكم نفسي أحضنكم شوية

حاسس إن أنا مش أنا

حاسس إن إنا محتاج لكام أم

محتاج لكام أب

محتاج لكام أخت

محتاج لكام أخ

تفتكروا إن إنا كنت ميت وصحيت ولا إيه الموضوع ؟

هناك ١٢ تعليقًا:

^ H@fSS@^ يقول...

يا ابني قلنالك غربة بلاش و كمان ف يالسودان
يعني ملقيتش غير السودان
تلاقيكي نشفت و اسمريت دلوقتي
كيفك يا زول هالحين؟
عليك الله ما تقوم
تحياتي

فريدة... يقول...

حمدا لله على سلامتك

تحياتى

Polka Dotted يقول...

الحاجة.... ام الاختراع

:D

kolena me7tagen 3anaser 7awalena... mate2la2sh el 7ala mesh 7'atar

انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء يقول...

حمد الله على السلامه ياعمى عادل


نورتنا وحشتنا والله

تحياتى

Adel يقول...

حفصوصة المقروصة جاية تتريقي تشكري لكن والله وحشتوني كلكم موت
منتظر ايملك من فضلك

Hypatia يقول...

انا اول مره ازورك
مدونه جميله

بس تعالى هنا انت مغترب

الحال من بعضه

بس السوداااان

ليه كده بس

اجمد الغربه صعبه فى اولها

بعد كده حتدخل فى مفرمه وحتتعود وحتتلهى

ربنا يهونها عليك

تحياتى

Adel يقول...

شكرا لكل اللي جم وسلموا ولو انكم جيتوا وايدكو فاضية لا نص كيلو سكر ولا إزازة شربات ولا حتى بنص جنيه لامون نعملكو لاموناتو لكن شرفتوا وانستوا
ومش عارف يامحمد حاسس ان انت شغلانتك على المركب برورووم فريدة يا بخيلة الله يسلمك
بطابيطو السكرة فعلا هي كده نسرين الجميلة ميرسي كتير وايوه عليكي بنت يابوسكندر يا عسل
تحياتشي لكم جميعا اموه اموه اموه

^ H@fSS@^ يقول...

ايه يا عمنا
انت حتكتبلك تدوينة كل سنة مرة و لا ايه؟؟
شكلك رجعت الزودان تاني

غير معرف يقول...

حمدالله على السلامة

qwert anime يقول...

حمد الله على سلامتك

MaMaDo يقول...

هو يمكن تكون نايم و صحيت
انا كنت حسيت الاحساس ده قبل كده

فهمت من الكومنتات انك كنت مسافر
حمدلله ع السلامه ،)

ROMIL يقول...

ياااه يامزاجنجي
حمدالله على سلامتك
على فكرة أنا كنت نسيت التدوين
ودا أول تعليق ليا من زمان قوي
على العموم عودا |أحمد
تحياتي
ROMIL