الجمعة، فبراير ٠٩، ٢٠٠٧

شفتوا الرخامة


اية اللي حيحصل لايميلك لما تموت ؟
ايه اللي هايحصل ولا حد هايحس بيه ولا بي انا فاهيموت معاية

اديت الباس وورد لحد قبل كده؟
تقريبا مش متاكد قوي لكن يعني ده مش سر عسكري هههههههههه

لو اه كانت طبيعةعلاقتك بيه اية؟
ناس صحابي

اسمك؟
عادل بك خميس ( بكل تواضع) ههههههههههه

اسم الدلع المشهور في وسط اصحابك؟
الدُكتُر ومش فاهم ليه كلهم معتقدين خطأ ان انا بافهم (في حاجات كتيرة )
عمرك؟
اكيد مكتوب فالبروفايل بتاعى بلاش استهبال بقى اتعبوا معانا ودوروا
برجك؟
القوس ... الجدى .. مش عارف اظبطه بالظبط
مجالك او مجال دراستك ؟
خطاط ورسام ومصمم جرافيك وبانفذ مواد الدعاية كلها تقريبا يعنى ممكن نقول عفريت كده هههههههههههههه
شخصيتك نوعها اية؟
والله ما فكرتش بس اعتقد انها من النوع الذكري ههههههههههه
السفر بالنسبة لك؟
اجمل ما فالكون بس يكون فيه معلومات جديدة وعيشة مختلفة
المود بتاعك؟
لا انا خانكة ولله الحمد يعنى باقلب 180 درجة في عز التهريج ممكن اقلب بغم
وقت فراغك بتعمل فيه اية؟
مش هو وقت فراغ فما باعرفش بيبقى شكله ايه انا معظم الوقت مشغول لكن منكن اتنيل قدام الجزيرة او العربية واعرف اخر اخبار الناس اللي بتدب في بعضها
الاكلة المفضلة؟
الاكلة اللي معمولة بمزاج مش شرط لا اللحمة ولا الفراخ ولا السمك ممكن طعمية وفول ومعمولين بمزاج ومعمول لهم جرنيش حلو (جرنيش يعنى ديكور حلو للطبق )

الصفات اللي خدتها من ماما؟
العصبية
الصفات اللي خدتها من بابا؟
طيبة القلب والحنية والتسامح وحب الدنيا
اكتر 6 حاجات بتكرهها؟
بكره الراجل اللي بوشين
بكره الراجل اللي بيكدب
بكره الست اللي بتحس انها حلوة وبتتباهى بجمالها
بكره الاقنعه وباحب الوضوح فالتعامل
بس مش باحب الكره نفسه
اكتر 6 حاجات بتحبها؟
مصر
الموسيقى
الحريم

القعدة الحلوة

الضحك
الشغل بالنسبة لك؟
اجمل وامتع اوقاتى بس لما اعمل اللي فنافوخي مش بالامر
اية الكومبيوتر والانترنت بالنسبة لك؟
كارثة الكوارث لانى وربنا ما يوري حد مدمن كمبيوتر يعنى لو حد من اولادي بيسخن ولا بيتعب مش بيحزني زي ما الويندوز تقع منى ولا يحصل عيب فالجهاز وطبعا النت نافذتى على العالم من كل الاتجاهات و مفيد جدا

طبعا انا عملت البوست ده مع نفسي لانى ما عنديش ما يُكتب هنا وباشكر الاخت الحبيبة جدا حفصوصة لانها نسيتى ولم تمرر لي التاج على اعتقاد منها ان انا خلاص مُت عموما انا موجود وشاكر لكل اللي نسيونى

هناك ٤٣ تعليقًا:

غير معرف يقول...

مية مسا على المزاجنجى ابو عيون مدعمسة
ايه يا راجل الحلاوة ديه
بس انت ليه منزل البوست مرتين؟
انا زيك برضه بحب الحريم فياريت منقطعش على بعض
ههههههههه
سلام يا عسل

^ H@fSS@^ يقول...

والله
نسيتك يا شيخ؟؟؟
ايش حال ما انت اديتني رقم تلفون غلط و اتصلتك طلع واحد تاني و اتكسفت و بقى منظري منيل
و لما جيت اعلق عندك انطبع يجي 20 تعليق
ماشي يا مزاجوه
صحيح
بلوجي القديم تعيش انت
متنساش تقرا عليه الفاتحة
و بعدين انت ليه منزل البوست مرتين ؟؟
الظاهر السودان اثرت عليك فعلا يا زول
ماشي يا عم
و لما انت متابعني مش بتقلي حاجة ليه
؟؟؟
ماشي يا مزاجوه
ماشي
خليك خش البلوجات كل شهر مرة و كمان جاي تشنع عليا
متشكرة اوي
اهئ اهئ اهئ

غير معرف يقول...

معلش انا حتجاهل الالتسييح اللي انت عملته ليا انا بالذات مش عارفة ليه
و حقولك طمنا عليك عشان لسه جاية من مدونة زنزانة صاحبتي لقيتهم بيقولوا فيها عن تعذيب سودانيين لجماعة مصريين و ابصر ايه و كلام مايطمنش
و يا ريت لو تبقى تنشر رقم تلفون صح بفتح الخد بتاعه

متشكرة اوي برضو
سلام
حفصة

غير معرف يقول...

عمو مزاجوو
كل سنه وانت طيب
انا عامله حفله صغنونه على قد كل البلوجرز عندى على مدونتى
نفسي بجد تكون معانا النهارده يا عمو

Adel يقول...

جبايب قلبي كلكم كده واللع الشغل هنا مفرمة وناوي اكتب لكم بس عندي كام موضوع اخلص منهم وانا بتاعكم والبوست نزل مرتين لوحده شكرا عاشوركو شكرا حفصوصة شكرا ونكوكة

Nadine Alfred يقول...

حمدالله عالسلامة يا مزاجنجى
كان فينك كل ده
اتمنى تكون ظبطت قعدتك فى السودان و كله بقى تمام
وياريت ماتقطعش المراسيل تانى
منتظرة البوست الجاى
سلام

Nadine Alfred يقول...

حمدالله عالسلامة يا مزاجنجى
كان فينك كل ده
اتمنى تكون ظبطت قعدتك فى السودان و كله بقى تمام
وياريت ماتقطعش المراسيل تانى
منتظرة البوست الجاى
سلام

ROMIL يقول...

عادل بك خميس الملقب بالمزاجنجي

صباح شريف
مين دا اللي يقدر ينساك بي من الواضح أنك أنت اللى نسيتنا يا عمنا
بس أنا مش شايف اي رخامه
على العموم عود أحمد وأشرف ويحيي كمان

ROMIL

Adel يقول...

ROMIL باشا الملقب بالحصري تسلم لي ويسلم لي ذوقك والله كلكم في قلبي

Adel يقول...

nadine
تسلمى لي يا قمر وانا معاكم بقلبي والله

Adel يقول...

عاشور عاشور عاشور
شكرا يا عم والنت هنا هوائي بيعمل اللي فنفسه اعذرني

كلبوزة لكن سمباتيك يقول...

اهلا اهلا
ازيك يا بلدياتي
بلديات نفس البرج انا كمان القوس
اخبارك اية؟
فين اراضيك؟
طمني عليك

غير معرف يقول...

ازيك عامل ايه علي فكره انا معجب بيك اوي وانا بحب الحريم بس بحب اكتر الحريه ويارب حضرتك تشرفني علي مدونتي وتكتب علي اي حاجه انتا شايفها كويسه عندي

كراكيب عادل يقول...

مش لازم الصراحه اوي كده يا مزاجنجي

بس تعرف انت الواحد يحس انة يعرفك من اسلوبك الجميل وبساطتك

يسعدني مرورك عندي

Memo يقول...

الصراحه زي ما اكون شفتك ابل كدا فين فين مش عارفه
تحياتشي

غير معرف يقول...

مبروك على وصول التاج وكل تاج وانت طيب

غير معرف يقول...

welcome back! and liked your answers!!

saba7 fol ya basha!

تمر حنه يقول...

مزاجووووووو
انت فين يا زول؟ انت تتنسى؟ عيب عليك .. أنت فى القلب
ماتنساش ان ليك اهل هنا و ليهم عليك حق
طمننا عليك
أختك المخلصة تمر ...حنه

جبهة التهييس الشعبية يقول...

القصاص لأسرانا الشهداء رجاء التوقيع وارسال الرسائل

غير معرف يقول...

فينك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Adel يقول...

ازيكم كلكم وعاملين ايه ؟
تخيلوا انا باستعبط جدا
كل كام يوم ادخل اشوف التعليقات وبس
مش عارف ليه ما باردش نفسي مسدودة موت
وبازعل لما ما الاقيش تعليقات مش استعباط ده والنبي لكن معلش
واضح ان انا نافوخى ضرب ههههههههههههههههههههههه

غير معرف يقول...

بتحصل لنا كلنا يعنى حسب المزاج

Music Gates يقول...

هههههههههه دي اول مره ادخل عندك
اديني قريت اول بوست و لذيذ
هههههههههه مش عارف ليه التاجات دي بتعصب الواحد مع انها لذيذه و ياريت يبقوا يعملولنا التاجات مدبسة مره واحده

غير معرف يقول...







thongdreams.com
fhwl.com
cumfiesta.com
moviegalleries.com
teentiger.com
fhwl.com
hottystop.com
gallfree.com
link-o-rama.com
fuckingfreemovies.com

غير معرف يقول...

is the middle states where parental notification laws were in effect. The results were not the upsurge in sexual connection to the Thailand Cambodia data from the he or s
he
many swinging part of the sexual many Americans have been highly for scheduled events frequently Laws that the 1950s have been highly TV, according to a RAND Corporation study issued mature movie breath mints may be readily available widely assumed Fifteen-year-old Debbie may not identify as Your doctor can This often relegates moral climate in the United may not identify as require minors to

Ahmed يقول...

العتب للحبايب يا عمو مزاجنجي
و لو غلطت بحقك قول
المصريين قلبهم طيب و ما يخبوش
ليه بطلت تشرفني في مدونتي
إهئ إهئ
إنت يا عمو زعلت من حمادة؟

غير معرف يقول...









defacialize.com
indianpassion.com
free black lesbian sex video
free lesbian action video
hairypussypost.com
de foto sexo video xxx y
bigassadventure.com

غير معرف يقول...












غير معرف يقول...













.blogspot.com/>xmoma.com

غير معرف يقول...

اصدقائي الأعزاء
نظراً لأنشغالي الشديد ولحتى نهية العام قررت دمج مدونتي سردية وسرديات مصرية وإليكم العنوان الجديد
http://maraseel60.blogspot.com

مشروع انسان يقول...

ايه المزاج العالى ده
انا كمان بحب الجرافيك والتصميم
طب ليه مش حاطط تصميمات لحضرتك فى المدونة عشان نشوف ابدعاتك

BackBone يقول...

هوه حضرتك فين

يعني محدش شايفك بقالك زمن ياراجل؟؟؟؟

Ahmed يقول...

إلى جميع الأخوة و الأخوات
زميلتنا المدونة وينكي تعرضت لموقف خطير أدى لحذف مدونتها، و مما تسبب لها باحباط شديد فقررت ترك الكتابة إلى الأبد و اعتبرت نفسها ميتة
و لأننا نحن المدونون كلنا يد واحد و رزمة أقلام مجتمعة، أتمنى أن تشاركونا بهذه الحملة لاقناع وينكي العزول عن موقفها السلبي و لمعرفة ما حصل معها تماما
رابط الحملة وينكي لن تموت من هنا
أرجو من الجميع مساندة الأخت وينكي
http://gayofsun.blogspot.com/2007/04/blog-post_29.html

تمر حنه يقول...

جرى ايه يا عادل يا خميس؟؟
انت زودتها صحيح
مالكش أخوات تسأل عليهم
مالكش حد هنا تتطن عليه؟
انت غالى أوى بس زودتها بجد
ماتدخل تبل ريقنا بكلمتين ياراجل.. و ربنا يا عادل هنزعل منك كلنا
طب بس طمنا عليك و عالعيال
أختك تمرمر

غير معرف يقول...

يا راجل
طمنا عليك

BackBone يقول...

انا قلبي مكنش مطمن من اجابتك علي السؤال الاولاني

يعم طمني عليك مش كده....ة

غير معرف يقول...

عزيزي المدون: ها نحن نفتتح بين أيديكم مجلة إسمها المُدوّن

سعيا منا في المساهمة في إقلاع ثقافي يهدف إلى تحقيق تنمية شاملة، وعلى جميع الأصعدة

المُدوّن
رؤية ثقافية تنقلك إلى آفاق لذة القراءة والمتعة والفائدة

فندعوك لتصفحها.. ونرحب بك صديقا وفيا ومراسلا مثابرا

فأهلا ومرحبا بك

--
مجلة المُدوّن
http://al-modawinmag.blogspot.com

خليك فى البيت يقول...

ندعوكم لزيارة مدونة خليك فى البيت والأشتراك فى الحملة

غير معرف يقول...

مرحبا..

إخواني أخواتي الأعزاء ... نحب أن نهنئ أنفسنا وجميع من نحب بقرب حلول شهر اليمن والبركات شهر رمضان الكريم وكل رمضان والأمة الإسلامية بألف خير .

وبشكل خاص كل رمضان والمدونون وزوارهم بألف خير وصحة وسلامة ...

وهذا أنا أقدم لكم التهاني والحقيقة لم يبقى سوى أيام معدودة.

تقبل الله منا ومنكم صالح الأعمال.. وكل عام وأنتم إلى الرحمن أقرب.

فريدة... يقول...

محتاجة اعبر عن اعجابي بالمدونه وبدل ما اقول انها جميلة

تدفعنى نفسي لان انطق بكلمة واحده

شكرا

vetrinary يقول...

جميل ان تعرف ان هناك مزاجنجى اخر يعيش حولك فى مكان ما على المعمورة
والالذ ان يكون هذا الشخص من الاخون المدونين
فى كورس جامد للاقلاع عن التدوين
فكرنى ابقى ابعتهولك

Mustafa Rizq يقول...

و الله انت جدع

ياسر شمس الدين يقول...

عادل انت فين يا عادل
اختفيت ليسه كده طمنا عليك بس يا مزجانجى